Sprawdź naszą ofertę telewizji cyfrowej
© Copyright 2022 by Sieci Blokowe S.C.
Polityka Prywatności
Ktoś do Ciebie dzwonił, a Ty akurat nie możesz rozmawiać? Niech zostawi wiadomość na Twojej poczcie głosowej. Nagraj dowolne powitanie, automatyczna sekretarka przechowa wiadomości od osoby dzwoniącej.
Pozostawione wiadomości możesz odsłuchać po zalogowaniu się na swoją pocztę e-mailową lub korzystając z panela klienta, dzięki któremu zarządzasz swoimi usługami. Nagrania są zapisywane w postaci plików .wav i jeśli tylko posiadasz program do odtwarzania plików np. Windows Media Player będziesz mógł odsłuchiwać pozostawione wiadomości. Nagrania są archiwizowane i możesz je wielokrotne odsłuchiwać, edytować lub usuwać.
Chcesz być niewidoczny przy dokonywaniu połączenia telefonicznego? Usługa CLIR jest właśnie dla Ciebie. Twój numer telefonu nie będzie wyświetlany podczas wybieranych przez Ciebie połączeń.
Możesz zastrzec prezentację swojego numeru korzystając z panela klienta, dzięki któremu zarządzasz swoimi usługami lub wystąpić do nas z wnioskiem o aktywację blokady.
Taki sam efekt braku prezentacji własnego numeru uzyskasz poprzedzając za każdym razem wybierany numer cyframi 920.
Domyślnie ustawiliśmy, iż połączenia realizowane są z prezentacją numeru, gdyż taki sposób gwarantuje ich wysoką jakość i poprawność realizacji.
U nas możesz korzystać ze swojego starego numeru telefonu. Oferujemy bezpłatną możliwość przeniesienia dotychczasowego numeru i korzystania z atrakcyjnych ofert. Swój numer telefonu przeniesiesz bezpłatnie, pamiętaj, iż przeniesienie może być dokonane w obrębie jednej strefy numeracyjnej.
Przeniesienie numeru możesz zlecić nam lub wykonać go we własnym zakresie. Usługa ta jest dostępna dla klientów już korzystających z naszych usług, będących w zasięgu działania sieci teletechnicznej lub posiadających Internet od innego dostawcy.
Masz ochotę porozmawiać ze znajomymi ale nie zawsze macie czas, żeby się spotkać? U nas możesz zadzwonić jednocześnie pod dwa numery telefonu i rozmawiać w większym gronie.
Połączenie trójstronne to mini konferencja, dzięki której możliwe jest prowadzenie rozmowy między trzema osobami. Aby uaktywnić tę możliwość należy użyć klawiszy „flash” (numer telefonu trzeciego uczestnika rozmowy) „flash”.
Dzięki tej usłudze możesz organizować profesjonalne telekonferencje ze swoimi znajomymi lub partnerami biznesowymi.
-możesz rozmawiać jednocześnie z max. 20 osobami
-możesz być moderatorem rozmowy
-możesz założyć pokój konferencyjny pod dedykowanym numerem i zabezpieczyć dostęp do niego 4 cyfrowym kodem dostępu
-możesz zapraszać swoich rozmówców na wspólną rozmowę
Usługa ta jest całkowicie bezpłatna. Jeśli to Ty zapraszasz swoich znajomych na rozmowę, to za czas połączenia zapłacisz według cennika, oczywiście jeśli Twoi znajomi są w naszej sieci to cała rozmowa będzie całkowicie za darmo – wykorzystaj to do bardzo tanich wspólnych pogawędek lub ustaleń biznesowych.
Prezentacja numeru telefonu czyli inaczej usługa CLIP daje Ci możliwość sprawdzenia numeru, który do Ciebie dzwoni. Jeśli nie mogłeś odebrać telefonu, możesz się dowiedzieć kto do Ciebie dzwonił i oddzwonić.
Funkcja ta jest dostępna przy telefonach z wyświetlaczem lub ze specjalną przystawką.
Wykaz bezpłatnych połączeń na numery alarmowe :
112 – numer alarmowy,
984 – Pogotowie Rzeczne,
985 – Ratownictwo Morskie i Górskie ,
986 – Straż Miejska,
987 – woj. zarządzanie kryzysowe,
991 – Pogotowie Energetyczne,
992 – Pogotowie Gazowe,
993 – Pogotowie Ciepłownicze,
994 – Pogotowie Wodociągowe,
996 – Centrum Antyterrorystyczne ABW,
997 – Policja,
998 – Straż Pożarna,
999 – Pogotowie Ratunkowe.
Z rozwiązań Cyfrowej Telefonii stacjonarnej możesz korzystać na całym świecie. W przeciwieństwie do innych technologii, w przypadku voip nie jest wprost znane miejsce, z którego wykonujesz połączenia. Nie ma także możliwości automatycznego kierowania połączeń, które w tradycyjnej telefonii wykorzystują lokalizację geograficzną.
Z uwagi na te czynniki, aby móc poprawnie korzystać z połączeń na numery alarmowe musisz koniecznie określić lokalizację, z której będziesz korzystał, abyśmy mogli połączenia na numery alarmowe skierować do najbliższej jednostki. Podaj dokładną lokalizację Twojego telefonu, aby w razie potrzeby służby ratunkowe miały wiedzę, gdzie kierować pomoc.
Warunkiem poprawnego działania połączeń na numery alarmowe jest także wyznaczanie przez daną służbę dla danej lokalizacji numeru podkładowego. Bazę danych numerów podkładowych prowadzi UKE.
Numery skrócone to sposób na szybkie połączenia z kilkoma najczęściej wybieranymi numerami. Wystarczy, że z swojego telefonu zamiast pełnego numeru wybierzesz tylko odpowiednią cyfrę i naciśniesz #.
Usługa Hotline przydatna jest, gdy w domu pozostawiamy małe dzieci lub osoby starsze, a zależy nam, aby w razie potrzeby mogły szybko się z nami skontaktować.
Usługa Hotline to możliwość automatycznego zestawienia połączenia z jednym wskazanym numerem.
Wystarczy tylko:
-Wskazać nr telefonu z którym połączenie ma nastąpić automatycznie (numer Hotline),
-Jeśli po podniesieniu słuchawki telefonu w ciągu 5 sekund nie zostanie wybrany żaden numer, nastąpi automatyczne połączenie z zaprogramowanym numerem Hotline.
Uwaga. Usługa dostępna jest w urządzeniach marki Linksys, które w polu DialPlan mają ustawienie ( P5<:hotline>|xx. )
Chcesz mieć pewność, że Twój telefon nie wykona żadnych kosztownych lub niechcianych połączeń ? Możesz skorzystać z możliwości zablokowania połączeń. Wybór jest bardzo duży, możesz zablokować połączenia wychodzące komórkowe, międzynarodowe, połączenia z o podwyższonej opłacie (0-70*, 0-30*, 0-20*, 0-40*), na numery stacjonarne lub połączenia przychodzące. Możesz również sam stworzyć dowolną grupę numerów, z którymi nie chcesz nawiązywać rozmowy.
Możliwość blokady połączeń można aktywować samodzielnie korzystając z panela klienta lub wystąpić do nas z wnioskiem o aktywację usługi.
Panel Klienta jest miejscem grupującym najważniejsze informacje o Twoich usługach i ich statusie. Dzięki niemu możesz zarządzać swoimi usługami. To w nim znajdziesz podsumowanie rozliczeń oraz terminy ważności usług. To w nim uaktualnisz dane kontaktowe, abyśmy nie byli bezradni w przypadku pilnych i ważnych spraw. Będziesz miał pełny nadzór rozliczeń finansowych oraz zestawienie wszystkich płatności przypisanych do konkretnych usług wraz z informacjami o terminach i statusach opłat, a także możliwością pobrania faktur w formacie PDF.
W Panelu Klienta skonfigurujesz też swoje usługi. Możesz między innymi przekierować połączenia na inny numer, zablokować połączenia na wybrane numery lub grupy numerów albo utworzyć numery skrócone, dzięki czemu będziesz miał możliwość szybkiego połączenia z kilkoma najczęściej wybieranymi numerami. Możesz samodzielnie obsługiwać swoją skrzynkę pocztową, faxy, planować telefoniczne konferencje oraz tworzyć swoją własną książkę telefoniczną.
Panel umożliwi Ci również wgląd to wszystkich wykonanych przez Ciebie połączeń, czasu trwania tych połączeń oraz kosztów rozmów.
Specjalna oferta stworzona na potrzeby biznesu, mająca na celu polepszenie komunikacji firmy z klientami oraz zapewnienie każdemu z klientów obsługi na najwyższym poziomie. IVR (Interactive Voice Response) to usługa zawierająca bardzo rozbudowany system zapowiedzi głosowych umożliwiający interaktywną obsługę osoby dzwoniącej, dzięki czemu możesz być pewien, że każdy z klientów Twojej firmy zostanie obsłużony na właściwym poziomie.
Zaletą tego rozwiązania jest także jego modułowość, dzięki której poszczególne elementy systemu IVR można dublować i łączyć ze sobą, a także z innymi obiektami (np. telefon, fax, skrzynka głosowa, pokój konferencyjny). IVR Player jest najprostszym elementem systemu IVR, a jej działanie polega na odtworzeniu własnej zapowiedzi przed odebraniem połączenia (np. witamy w firmie ABC, prosimy oczekiwać na połączenie).
IVR Menu to kolejny z elementów systemu IVR. Pozwala na stworzenie automatycznej asystentki (np. prosimy o wybranie nr wew. lub połączenie z sekretariatem: promocje – wybierz 1, fax – wybierz 2, księgowość – 100, itp.).
IVR Switch to następny z elementów systemu IVR. Działanie usługi polega na kierowaniu połączenia w zależności od pory dnia (np. w dni robocze 8-20 dzwoniąc pod nasz numer połączymy się z sekretariatem, a w pozostałe godziny z faxem).
IVR List jest elementem systemu IVR umożliwiającym określenie uporządkowanej listy użytkowników, z którymi ma następować kolejna próba połączenia, gdy poprzedni numer nie odbiera lub jest zajęty.
Usługa IVR Player w większości przypadków wykorzystywana jest do informowania abonentów o połączeniu się z danym działem firmy, najczęściej poprzez wykorzystanie nagrania o określonej treści, np.: „Dodzwoniłeś się do działu handlowego – proszę czekać na połączenie z konsultantem”.
Usługa IVR Player jest także wykorzystywana do bezpośredniego przywitania klienta, który dodzwonił się do naszej firmy.
Usługa email2fax polega na możliwości wysyłania faxów przez internet (email) w formacie PDF na tradycyjne urządzenia faksowe. To nowoczesny sposób na wysyłanie faxów przez internet.
Dzięki usłudze mail2fax:
-nie musisz posiadać tradycyjnego urządzenia faksowego do wysyłania faksów, masz fax wirtualny,
-możesz szybko, łatwo i tanio wysyłać faksy przez email,
Jeśli posiadasz już usługę fax to mail oraz aktywne i doładowane konto telefoniczne za wysłanie faksu zapłacisz tylko tyle, ile trwało połączenie niezbędne do jego wysłania.
Faksy możesz wysyłać na dwa sposoby:
-wyślij email na adres fax@e-fax.com.pl, a w temacie podaj numery, na które chcesz wysłać faks i załącz plik w obsługiwanym formacie: PDF, TIF, DOC, XLS, PPT, GIF, JPG, PNG, BMP,
-wyślij email na adres fax@e-fax.com.pl (np.6161234567@e-fax.com.pl), podając dowolny temat i załącz plik w obsługiwanym formacie: PDF, TIF, DOC, XLS, PPT, GIF, JPG, PNG, BMP.
To nowoczesna usługa odbioru faxów za pomocą komputera podłączonego do sieci Internet. Usługa fax2mail polega na posiadaniu wirtualnego faxu z numerem, dzięki któremu można otrzymywać faksy na swoją skrzynkę email w formie załączników PDF. Inaczej mówiąc to fax przez internet.
Dzięki usłudze wirtualnego faxu:
-nie musisz posiadać tradycyjnego urządzenia faxowego do odbierania faxów, masz fax wirtualny
-będziesz miał wszystkie faxy w wersji elektronicznej
-będziesz miał dostęp do faxów przez internet z każdego miejsca na świecie
-unikniesz problemów z zaginionymi faxami
-nikt poza Tobą nie będzie czytał twoich faxów, bo trafią one wprost na Twoją skrzynkę email
Osoba, chcąca wysłać do Ciebie fax wykręca Twój nr faxu i słyszy sygnał faxu, wysyła go, a Ty dostajesz go na swoją skrzynkę pocztową jako plik PDF. Dodatkowo dostęp do swoich faxów masz w panelu klienta, dzięki któremu zarządzasz swoimi usługami. Usługa wirtualnego faxu może być w prosty sposób zastosowana jako rozwiązanie biurowe. Każdemu pracownikowi można przydzielić indywidualny numer faxu. Informacje wysyłane na ten numer dotrą na skrzynkę pocztową konkretnego odbiorcy.
Przekazywanie połączeń umożliwia przekierowanie połączeń przychodzących pod inny krajowy lub międzynarodowy numer telefonu lub poczty głosowej. Możesz samodzielnie zdecydować w jakich sytuacjach takie przekazywanie połączeń ma być zrealizowane:
-kiedy nie odbierasz telefonu
-jesteś poza zasięgiem lub masz wyłączony telefon
-kiedy właśnie z kimś prowadzisz rozmowę
-chcesz przekazać wszystkie połączenia
Usługa ta jest bezpłatna, abonent płaci jedynie za zestawione połączenie na przekierowywany numer wg cennika połączeń. Możliwość przekazywania połączeń możesz aktywować samodzielnie korzystając z panela klienta, dzięki któremu zarządzasz swoimi usługami lub wystąpić do nas z wnioskiem o aktywację usługi.